DC Nation #0 (Part 1)

Dc Comics'in yeni bir yolda devam edeceğini biliyorduk. Şimdilik 3 hikaye ile başlangıç yapıldı bunlar Your Big Day (Batman Catwoman Düğünü) ,Office Space ve No Justice. Ben bugün ilk hikayeyi inceliyor olacağım.

                                                     YOUR BİG DAY 

Hikayemiz Joker ile başlıyor. Buraya bir not bırakalım Dc Nation ile yeni bir Joker tanıtılacağı açıklanmıştı. N52'nun sonunda  asıl evrende 3 Joker olduğunu Batman, tanrının sandalyesinde öğrenmişti. Biz burda evrendeki son Jokeri gördük. En azından ben öyle düşünüyorum.
Joker bizi bir eve girmiş karşılamakta, ev sahibi Batman'in düğününde davetli anlaşılan. Bizimkinin amacı düğüne davetiye almak. Neden o ev olduğundan bahsedilmiyor bile. Hatta bir replik var evinde girilen adam söylüyor, Türkçeye çevirip özetlemek gerekirse şu şekilde "Burası rastgele bir ev ve rastgele bir zaman neden buraya girdin?" tarzı birşey. İlk hikaye fazla uzun değil zaten,evin içinde davetiye bekledikleri anları anlatıyor.
Joker hakkında konuşmak gerekirse eğer, ben bu jokeri baya sevdim. N52 Endgame Joker'ini andırıyor. Evinde girdiği adam onu öldürüp öldürmeyeceğini soruyor ve cevap olarak "Ben sadece üzgün iken öldürürüm." cevabını alıyor. Açıkçası o paneli okurken bu mu lan olayın dedim. Hikayenin sonuna kadar bekleyene kadar... Cidden güzel yazılmış bir hikaye göreceğiz. Bu düğün bozulacak...


Yorumlar

En Çok Okunan Yazılarımızdan

Thanos Kimdir?

Aquaman Kimdir?