IRON FIST 1.SEZON İNCELEME!!

   Öncelikle şunu demeliyim ki bu dizinin ilk sezonunu beğenen az ama ben beğendim
ama bu hatalarını yok saymak demek değildir.Dizi ilk başta güzel başlıyor fakat sonradan sürekli kendi adını ve Kun-Lun koruyucusuyum demesi Iron Fist fanboyu olarak beni bile sinirlendirdi.Hikaye iyi yansıtılmış yani hiç çizgi romanını okumadıysanız emin olun anlarsınız.Dizide kostümünü göremedik ama eski Iron Fist'in giydiği bir kostümü gösterdiler ilk başta beni heyecanlandırmış olsa da kostümü bir daha göremeyince üzülmüştüm.

  Ayrıca dizide Danny Rand sanki biraz saf gibi idi düşmanlarının dediğine bile inanması biraz beni üzen taraflardan.

SPOILERR!!!!

Dizide üzen taraflardan biri de düello da hocasını dinlemeyip karşı çıkması sonucu düelloyu kaybetmiş bunun sonucunda The Defenders dizisinin hikayesine yardım etmiş olmasıdır.

SPOILER BİTTİ DEVAM!!


2.Sezonu merakla bekliyorum özellike Davos-Danny ilişkisini güzel yansıtırlarsa çok güzel olur.

Davos kim diye sorarsanız eğer Danny'nin Kun-Lun'dan çok yakın arkadaşı neredeyse kardeş gibilerdi fakat Davos kendisini Iron Fist olmaya layık gördüğü ve Danny'nin haketmediğini düşünerek  Danny'e düşman olacak tabi ilk sezonda dostlar....

Yorumum bu kadardı umarım bilgilenmişsinizdir.

-Danny Rand-

Yorumlar

  1. Gerçekten çok güzel bir inceleme yazısı olmuş tebrik ediyorum çok bilgilendirici

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

En Çok Okunan Yazılarımızdan

Thanos Kimdir?

Aquaman Kimdir?